Happy New year 

Voor alle bloglezers wensen wij het  team Iriscreatief ,iedereen een gezond en happy 2020 toe.
Dat we elkaar weer inspireren voor mooi quilt en borduur werk.
Ieder op zijn eigen manier, met een glimlach op zijn gezicht, hier bij ons aan tafel,
waar gezelligheid,vrolijkheid  en vriendelijkheid hoog in het vaandel staat. 

Het duurde weer even voordat ik achter mijn toetsenbord ben gekropen.
Er gebeurde veel bij Iriscreatief en dat had even een plekje nodig bij mij.
Mijn gezondheid liet ook mij even in de steek, tijd voor herstel was weer even nodig.
De winkel ging voor de feestdagen dicht zodat we allemaal konden bijkomen van een productief jaar.
Want wat is er gewerkt het afgelopen jaar door de quiltdames die ons wekelijks of maandelijks bezoeken op een bee.

Drie quiltgroepen hebben hun quilts (top) afgemaakt bij Iriscreatief
Remember When design by Libby Richardson
Papergarden design by Rosalie Dekker
Blessing of Spring design by Jennifer Bosworth


Dit jaar gaan we verder met verschillende groepen die werken aan de quilts
Pemberly design by Katarina Hadjimichael
Sew Merry design by The Quilt Company
Bloom design by Lori Holt
En zo tussendoor komt  ook de quilt Fleur van Susan Smith voorbij .
Genoeg te doen bij Iriscreatief 






Van  13 t/m de 16 februari  staan we weer op de handwerkbeurs in Zwolle. 
Je kunt ons vinden in hal 2 stand nummer 214.
Ook  hebben we tijdens deze beursdagen twee gasten in onze stand.
Janine van House of Quilts en Els Brooshoofd van B-Quadraat met borduurwerkjes .
En samen met jullie maken we er weer gezellige dagen van.


Maandelijks is er een Dear Jane bee bij Iriscreatief.
Fernande Authuys van de Patchmadammekes in België heeft voor de winkel  deze Dear Jane gemaakt.
De quilt is met de hand gemaakt en de blokjes hebben de maat van 3 inch.
We zijn er heel blij mee.
Thanks to Fernande.




Morgen van 11.00 - 15.00 uur starten we met de opruiming van heel veel stoffen en fat eights.
Op onze website hebben we enkele stoffen staan, in de winkel hebben we nog meer stoffen in de opruiming gedaan. Kom gezellig langs misschien zit er wat voor jou bij.









We zijn weer aan het einde van mijn eerste blog in 2020.Ik sluit af met een een lied van Frans Halsema  wat ik hoorde tijdens het luisteren van de top 2000 het afgelopen jaar.
Op plaatsnummer 184, Top 2000/1999, Frans Halsema met het lied
Voor Haar 


En dan nog even dit, 

Tot een volgend blogje.
Team Iriscreatief







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.