Na een blog pauze van bijna 10 maanden, kruip ik weer achter mijn computer.
Om jullie weer een verhaaltje te vertellen vanuit  mijn atelier Iriscreatief.
We wonen nu 1,5 jaar aan de Ypeloweg nr. 20 te Wierden.
En er is veel gebeurd @Iriscreatief.
Na een intensive verhuizing, met verbouwingen kreeg ik toch wel last van  fysiek moe zijn
Er kwam niet zoveel meer uit mijn handen.
Nu nog twee jaar te gaan naar mijn pensioen gerechtigde leeftijd, begon de twijfel de overhand te krijgen wat wil ik nog met mijn Quiltwinkeltje.
Minder openingstijden dat was mijn eerste keus, want er is ook een webshop
die voor aankoop gebruikt kan worden.
Overleggen met de Bee groepen om de bee's meer te centraliseren zodat ik de openingstijden van de winkel naar twee dagen terug kon brengen, en natuurlijk doen we de deur op afspraak ook open.
Zodat ik meer tijd heb om te quilten en privé met manlief te genieten van onze mooie woonomgeving.
En dan hebben we weer energie over om nog een aantal jaartjes verder te gaan @iriscreatief



Na een regenachtig voorjaar hebben we mogen genieten van veel zomerse dagen.



In de maand mei kregen we een nieuwe buurjongen erbij.
Bikkel

Bikkel groeit als kool. Zoals jullie weten pas ik 1 dag in de week op mijn kleindochter Julia.
Wanneer de family op zomer vakantie gaat mag ik ook als oppas oma van Bikkel fungeren.
Dat doe ik blijkbaar heel goed want Bikkel wordt daar Zen van.



We hebben 's-avonds ook veel buiten gezeten Bikkel en ik .




Koetjes kijken, en werken aan mijn quilt Blume and Grow van The Birthouse.






Katten invasie @iriscreatief!!!!
Nog 4 bewoners erbij. Ik noem ze allemaal maar  poes.
Daar moet je wel aan wennen als je in een buitengebied woont.
Zoveel aanloop katten.
Deze 4 zijn komen aanlopen.
We hebben 3 kattenhuisjes geplaatst zodat ze kunnen schuilen.
En  ze mogen ook mee eten.





Achter Tuint leeg maken.
Graven
Afvoeren

Zie hier het resultaat 


Nieuw Terras 

En dit is dan de laatste verbouwingsfase intern .
De nieuwe keuken die in aantocht is.


Ondertussen gaan we vrolijk verder op de Dear Jane Bee.
iedere 4e woensdag van de maand.
De blokjes zijn gemaakt door de dames van de bee.


Gaan we iedere dinsdag weer oppassen op Julia.
En vindt ze de spelden kussen van oma wel erg leuk.


Zijn er weer dozen met stofjes binnen gekomen.

En worden de stofkasten met hulp van Gea en Lia  weer opnieuw ingedeeld.

We zijn er weer uitgerust om jullie te ontvangen @iriscreatief in Wierden.
www.iriscreatief.nl

Voor straks een goede nachtrust en morgen.....
weer uitgerust een mooie nieuw dag.

Ook namens Novi


Desiree@iriscreatief

Reacties

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.