We zijn er weer .
Het duurde een tijdje voordat ik weer inspiratie had om een blogje te schrijven.
Er gebeurde veel hier zoal bij Iriscreatief. De intelligente Lock Down hield ook mij bezig.
Van de een op de andere dag geen kleinkinderen en de winkel ging dicht.
Het moest allemaal weer even landen bij mij. Hoewel dit een hele lange landingsbaan was.
In een keer was er weer tijd voor mezelf.
En wat denk je wat ik gedaan heb.Quilts afmaken.
Projecten die al een tijdje mij aankeken van zo van komt er nog wat van.
Jazeker ik kan weer afstrepen op mijn lijstje.

Papergarden design by Rosalie Dekker


Autum Love design by Lori Holt



Vintage Housewife design by Lori Holt
Hier wordt ik  heel blij van kan ik aan een nieuw project beginnen 😉
Of toch maar eerst de quilt Fleur afmaken 🐰

Omdat de winkel gesloten was en de quiltbee groepen tot nader order gestopt zijn.Konden we de geplande verbouwing doorbraak vanuit de woonkamer naar de workshopruimte naar voren halen.
Zo ongeveer drie weken geleden op een zondagochtend zei manlief, ik denk dat ik vandaag maar het raamkozijn eruit ga halen.Heb mijn toppertje met een big smile 😍aangekeken.
Zo gezegd zo gedaan.Het raam , de verwarming en de muur zijn eruit.
Nu nog de schuifdeuren en dan hebebn we weer een mooie ruimte om te gaan quilten met ons allen.


Het nieuwe behang aan de muur geeft weer een frisse uitstraling.
Met dank aan mijn schoondochter 😘.

Ons voortuintje kon ook nog wel wat aandacht gebruiken en dat is dan ook weer gebeurt.
Wat nieuwe plantjes erin en het oogt gelijk weer anders.

 Tijdens mijn Lock Down dagen werd ik vooral bezig gehouden door onze laatste aanwinst Obbe 
Obbe is nu alweer een stukje groter en rustiger geworden/maakt nu wat minder stuk in huis/behalve mijn haaknaald/probeert nog steeds wat van  het aanrecht te pakken/dat lukt nog net niet/haalt de bloempotten leeg in de achtertuin/eet samen met Evi de appeltaart op die in de oven stond/begrijpt nog steeds niet dat je niet alles moet op eten/daar wordt alleen de dierenarts blij van/de rekening komt er weer aan/maar verder  zijn we héééééél blij met je.
🐕🐕🐕🐕


🌺.
Deze week is de winkel weer open gegaan.de eerste klanten zijn weer geweest.
Toch weer fijn om langzamerhand weer de draad op te pakken daar waar het even is blijven liggen.
We staan in de startblokken voor de nieuwe BOM Vintage Treasure van Libby Richardson .
Het wachten is op de patronen die vanuit Australië moeten komen.
En in deze periode duurt alles wat langer ook bij UPS.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij.


Onze jaarlijkse open dag gaan we voorlopig verplaatsen naar de maand augustus.
Daarover zullen we berichten op onze facebookpagina Iriscreatief.

En dan is het weer een late avond geworden voor mij.Of wel goedemorgen woensdag.
We sluiten nog af met  muziek van Kensington  het lied Uncharted.
Wie het lied kent begrijpt wel waarom.


En dan als laatste  voor Koos en Beethoven ook een goede nachtrust gewenst.


Happy I am back again.
Desiree@iriscreatief









Reacties

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.