Vanuit het regenachtige Wierden tijd voor een blogje.

Mijn autootje staat geparkeerd voor onze nieuwe woning aan de Ypeloweg 20.
We hebben intensieve verhuisdagen gehad .
Gelukkig met hulp van Gea konden we kilometers maken van schoonmaken en dozen uitpakken.
Man en broerlief houden zich bezig met kasten opzetten, lampen ophangen en daar waar mogelijk is een vloer leggen.
We hebben nog veel werk te verzetten en daar nemen we de tijd voor.

En als ik dan naar buiten kijk voel ik me ondanks het slechte regenachtig weer een gezegend mens dat dit op ons pad is gekomen.
🦋
Want hoe gaan we nu verder met Iriscreatief.
Zodra de huiskamer klaar is gaan we beginnen met de Bee's.
Ladies van de maandag, donderdag, vrijdag en zaterdag bee vanaf week 17 gaan we weer starten.


🦋
Vandaag is de aannemer geweest om te kijken wat er zoal moet gebeuren met de schuur die we willen verbouwen tot Bee/Workshopruimte en Winkel.
Zodra daar alle verhuisdozen uitgepakt zijn kunnen ze beginnen met de verbouwing.


🦋

Op facebook had ik al aangegeven dat de website Iriscreatief opnieuw wordt opgebouwd, zodat deze beter bereikbaar is voor de klanten. Zodra de website  weer online is kan iedereen weer stoffen en aanverwante artikelen bestellen. 

🦋

Er komt een nieuwe BOM aan  bij Iriscreatief.
Vanaf oktober 2022 starten we met The Flower Farm Design by Bunny Hill



Deze BOM is 12 maanden . Kosten € 35,00 per maand.
Iriscreatief betaalt de verzendkosten.
Voor dit bedrag krijg je maandelijks een stofpakket + patroon, en borduurgaren Venne Cotton  
We hebben voor deze BOM 14 verschillende stoffen  van de stoffencollectie
 The Flower Farm ingekocht.
De  overige stoffen vullen we aan met stoffen uit onze eigen collectie.
Wil je meedoen aan deze BOM stuur dan een mail naar info@iriscreatief.nl.
Inschrijving kosten € 35,00 en dit bedrag wordt verrekend met het laatste deel van de BOM .
Wanneer je ingeschreven bent conformeer jij je om het gehele BOM project af te nemen.
 🦋

En dan hebben we hier onze nieuwe huisgenoot Novi .
Sinds Januari woont ze bij ons en samen met Koos, Evi en Obbe is het kwartet weer compleet.

Zoals altijd sluit ik mijn blog af met muziek.
Ik kies vandaag voor 
Take me Home, Country Road van John Denver.

Want als je op een ochtend wakker wordt en naar buiten kijkt en je ziet dit,
dan weet je zeker dat een verhuizing op 1 april ook mooi kan zijn.
  

 



Nog een fijne avond gewenst

Desiree@iriscreatief.
















         



Reacties

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.