Nieuwe buren

 



Nieuwe Buren



Tijd voor een blogje na een tijd van dozen uitpakken , inruimen en opruimen.
Langzamerhand keert de rust terug bij Iriscreatief.
Rust in de goede zin van het woord.
Rust om te genieten van de mooie natuur om ons heen. 
Rust van niets moet en veel kan.
Rust om na te denken over de verbouwing van de schuur tot Quiltwinkel, Bee en workshopruimte.
🦋🦋
Alleen op deze zaterdagmorgen was het even gedaan met de rust.
Al heel vroeg in de ochtend stond er een tractor met gierwagen voor onze schuur.
We komen even het water uit de kelder pompen .
Hier werden we natuurlijk heel blij van.
En een uurtje later werd het water op de weilanden uitgesproeit.
Als het water eruit is kunnen we beginnen met de verbouwing.

🦋
Water eruit zand erin.

De Gierkelder moesten we dichtmaken met wit zand.
Of we nog zand nodig hadden. Ja hoor doe maar 8 kuub.
Manlief heeft het weekend hard gewerkt om de kelder dicht te gooien.
En het resultaat mag er zijn.
🦋

Want twee dagen  later stond de betonman  klaar om de voorbereidingen te treffen voor de betonvloer.
De platen zijn gelegd en nu wachten op de betonwagen.

🦋
Er wacht nog een grote klus en dat is onze voortuin.



Eerst puin ruimen en dan alle planten eruit.
En daarvoor heb je een handige kraanwagen.
En na een ochtend hard werken , is het resultaat wel heel mooi en kan ik beginnen met het inplanten.
 
🦋
We hebben een nieuwe vloer in de schuur , zo blij.

 

Want nu kunnen we gaan beginnen met opbouwen.
🦋
Nog zoveel te bedenken en te doen.
Gelukkig is papier gewillig en manlief heel geduldig want ik heb heel veel ideeën, 
in gedachte om de ruimte in te richten.
Gaat het ons lukken de winkel open in de maand Juli?
Dat zou wel heel fijn zijn.
Het komt wel goed.

🦋
Want ik heb nieuwe buren.
Buren die zich niet zo druk maken en genieten van de natuur .
Buren die zo af en toe op en neer lopen met elkaar of alleen. 
Buren die  om zich heen kijken en zich niet zo druk maken.

En als ik dan buiten op mijn bankje in de tuin zit en geniet van mijn nieuwe buren.
Denk ik het komt wel goed.
I love my neighbours





Ik sluit mijn blogje af met een lied van Toby Ferrari 
Love Your Neighbour.





Fijne avond gewenst 🦋

Desiree@iriscreatief.



 












 




 


 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.