Een beetje verliefd

De afgelopen weken hebben we veel kilometers gemaakt zowel met de verbouwing
als  het rijden in mijn Aygootje. 🚗

Laten we beginnen mijn autootje een zwarte Aygo die dienst doet als vervoersmiddel voor kleinkinderen, boodschappen en heel veel dozen met stof.
Na twee jaar wachten mochten we weer naar het Pinksterweekend van de Patchmadammekes in Vilvoorde.
Met een volgepakte auto op naar Vilvoorde.
Het verhaal van de heenreis dat hadden jullie al meegekregen.
Een kleine auto achter een grote vrachtwagen op de
rondweg bij Antwerpen dat is vragen om uitdagingen.
💪 Uiteindelijk is het ons toch gelukt om op de plaats van bestemming te komen.
Zoals altijd een warm welkom van onze Patchvriendinnen.
Dit jaar hebben we gelogeerd in het Lodge Hotel. Mooie accommodatie met een historie als tuchthuis.
Vanuit het hotel ging je onder de poort door lopen naar Brasserie Canal naar het zalencentrum .
Gelegen  in een rustieke omgeving met uitzicht op het kanaal. 





Hier zijn we als groep 4 dagen geweest voor heel veel Quiltplezier.
Op de facebook pagina van de patchmadammekes d.d. 11 juni staat een filmpje
 show en tell die gepresenteerd is tijdens het Pinksterweekend.


Ondertussen werd er in Wierden door manlief heel hard gewerkt aan de schuur.
Eerst het regelwerk aan de muur,



Daarna isoleren 


En daarna kunnen de wanden bekleed worden.

Zie hier het resultaat. 

En nu zul je denken oké en nu dan?

Laat je verrassen zou ik zeggen want in de afgelopen twee weken
hebben we de schuur omgetoverd in een gezellige quilt winkel .

Vanaf maandag 4 juli gaat de winkel weer open .
Je bent  van harte welkom aan de Ypeloweg 20, 7642NT in Wierden.
Openingstijden maandag, donderdag , vrijdag en zaterdag van 11.00 uur tot 16.00 uur.

Wanneer je de laan inrijd kun je rechts je auto parkeren en loop je richting de weilanden.
De winkel is gelegen aan de achterkant van de boerderij.





Ingang Winkel






Meet en Greet onze nieuwe bewoner Maan vanaf 19 juli. 
Samen met Star gaat hij ervoor zorgen dat de winkel muis vrij blijft.



Star is de kat van de vorige bewoners van de boerderij.
Onbedoeld achtergebleven omdat hij niet te vangen was.
Nu twee maanden later ligt hij in zijn mandje in de winkel.



Nog even een huishoudelijke mededeling de nieuwe website Iriscreatief is sinds deze week online.
Ik ben nog  bezig om de stoffen en artikelen in te voeren .
Zoals het er nu uitziet ben ik er wel tevreden over.
Een kijkje nemen op de website wordt zeer gewaardeerd.

En dan als vanouds sluit ik af met een songtekst.

Afgelopen weekend kwam mijn broer weer om de elektriciteit in de schuur aan te leggen.
Mijn oudere broer van 66 jaar komt dan vergezeld met zijn muziek box vanuit het
Brabantse Geldrop naar Wierden.
Zijn  muziek box is zijn werkmaatje en niet zo maar een maatje maar een
foute muziek uit de jaren 80&90  maatje.
En daar werkt mijn broer het beste mee.
Al zingend worden stopcontacten en draden aan elkaar aangesloten voor warm licht in het quiltatelier
waar vele handen met liefde  werken met naald en draad @ Iriscreatief.
Hoe mooi kan dat zijn.
   
Uit die foute jaren 80&90 muziekkies ik het lied
Een beetje verliefd van Andre Hazes.
Want een beetje verliefd ben ik wel op Iriscreatief aan de Ypeloweg 20 in Wierden.

Een fijne avond gewenst.
Desiree@Iriscreatief.










Reacties

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.