Herinneringen maken.




 


Laatste dag van het jaar en zoals altijd kijk ik terug naar het afgelopen jaar.

Het was wel een bewogen jaar voor ons.
Een verhuizing naar Wierden. Naar een landelijke locatie. Zo bijzonder.
Manlief kon zijn vreugde niet op en stak ook met recht beide handen uit om de koeien stal te verbouwen tot een gezellig quiltwinkeltje annex bee ruimte. 
Samen met de bee groepen heb ik  er al veel quilt uren  doorgebracht.




Samen
Dat mag ik met recht zeggen als je verhuist naar een nieuwe locatie,
is het altijd spannend wie er als klant mee gaat.
Wat voel ik mij bevoorrecht dat alle Quiltdames mee zijn verhuist naar de locatie in Wierden .
Waar  ik ze kan  ontvangen in een gezellige maar vooral de vertrouwde  omgeving van Iriscreatief.
Waar we lief en leed delen.
Elkaar helpen als het even niet gaat.
En onze quiltkennis samen graag delen.  
 Waardoor er mooie werken uit onze handen komen,
omdat we samen passie hebben voor naald en draad.
En  samen herinneringen gaat maken.


Herinneringen maken.
De laatste maand van dit jaar heb ik een December vakantie genomen en was de winkel  gesloten 
Even tot rust komen en de laatste dozen opruimen die er nog stonden van de verhuizing.
En na het opruimen was er tijd om op kerstcadeautjes jacht te gaan.
Nu hoef ik nooit ver te jagen want ik ben de oma van functionele cadeaus onder de boom.
Je kent het wel, pyjama, sokken en een boek.
Want hiermee kan ik herinneringen maken bij de kleinkinderen voor later.
Ik hoor ze het al zeggen mijn oma die kwam niet verder met kerstcadeautjes van
pyjama, sokken en een boek.

Een boek
Om te lezen, genieten en om te delen.
Wat ik ook meeneem in mijn herinneringen zijn de verhalen van de
Realmenstich Gert van Raalten het afgelopen jaar.
Ik denk de meest bekendste mannelijke quilter in Nederland. 
Mooie verhalen vanuit zijn hart met passie voor quilten.
Wat zou het mooi zijn als we deze verhalen mogen lezen,
gebundeld in een mooi Realmenstich boek.
En dan als cadeau voor onder de kerstboom maar dan voor Oma. 

Mijn herinneringen van het afgelopen jaar  gaan in een mooie kerstbal
die ik gekocht heb.
Het geld komt ten goede van alzheimer-nederland.nl/vergeetmijniet.




Het goede doel.
Zoals jullie weten doneren we maandelijks aan de stichting DOG .
We gaan daar in het nieuwe jaar weer mee verder zodat we een bijdrage kunnen leveren aan een beter bestaan voor de honden op Curaçao.

Last but not least
Iriscreatief
Voor het aankomende jaar gaan we weer verder met leuke dingen doen.
De webshop is tot zover ingericht met stoffen. Rest mij nog de boeken en fournituren erin te zetten.
We starten weer met cursussen en workshops. Deze worden vermeld op de website en facebook.
Er is nog plaats op de vrijdag bee in de even weken. Je kunt je hiervoor aanmelden via info@iriscreatief.nl. Of kom gewoon langs in de winkel om sfeer te proeven. 

Vanuit Wierden @Iriscreatief wens ik jullie een goede jaarwisseling toe.

Voor 2023 een goed jaar in goede gezondheid .
Dat we er voor elkaar mogen zijn.



Desiree@iriscreatief 









 


Reacties

Populaire posts van deze blog