Ben ik nog op tijd voor een zondag avond blogje.
Yep Yep yep.

Afgelopen zaterdag de eerste zaterdag bee.
Zelf was ik er niet.
Maar dankzij Gea en Sylvia kon deze bee doorgaan.

Er is weer hard gewerkt door de dames.

Kijken jullie even mee?



Vier handen werken met , naald, draad en stofjes .
Af en toe een slokje thee met een chocolaadje en een kopje soep.
Zo komen deze dames wel de dag door .

 Jenny heeft de quilt Granny's Garden af.
Met na  eigen ontwerp een mooie border rand erom heen gemaakt.
Patroon is Granny's Garden van Lori Holt.


Deze mooie quilt met veel borduurwerk is ook door Jenny gemaakt.
Patroon is Down in the Garden van Leanne's House. 



We zijn met enkele ladies van de zaterdag bee begonnen met de quilt Dresden Hall.
Nardy en Astrid waren er mee bezig en we zijn hierdoor een beetje verliefd geworden op deze quilt.
Dus wat doe je dan , bellen met je collega Carmen van Stich Inn in Nunspeet of ze nog pakketten heeft.
En zo is dit verhaaltje begonnen. Jenny heeft haar midden blok al af.
Zelf heb ik net alle ramen die in het huis moeten gemaakt en dan hopelijk zijn ze binnenkort op het midden blok geappliqueerd.
Patroon is Dresden Hall van Deborah Dorward



Nardy heeft haar quilt af kijk en bewonder.



Nu werkt Nardy aan de quilt Bleu Bird Lane .
Een Quilt met veel details en leuk om te maken.
 Patroon is Bleu Bird Lane van The Birdhouse.


Zelf ben ik onder andere bezig met de Mysterie van Ellies Quiltplace 2022/2023.
Met de stoffen uit de nieuwe collectie Forward to the Past van EQP.
Vanavond nog even de rand aanzetten patroondeel 4.
En dan weer wachten op vrijdag SPANNEND.

Vandaag op zondag zit ik op facebook
en valt mijn oog op weer een mooie quilt van Lori Holt.
Hoofdschuddend denk ik ,
hoe dan .
Alweer ?
En wat had ik  met mezelf afgesproken?
Geen quilts meer maken van Lori Holt ik heb er al 5 .
Maar als je deze ziet OMG


GEWELDIG




En dan sluiten we af met het fleurige quiltje van Janita.
De tekst zegt al heel veel.
Good Goan

Voor vanavond nog een prettige avond gewenst.
Desiree@iriscreatief

Reacties

Populaire posts van deze blog

Herinneringen maken.